środa, 18 kwietnia 2012

"Żabki"


HEJO!


Jutro czeka na mnie ciężki dzień. Myślałam, że spr z historii nie będzie, ale okazało się, że jednak wychodzimy tam na jakieś wykłady po 2 lekcji -,- pff
W piątek obiadek with, a w sobotę odwiedzę konkurencję ;pp mam nadzieję, że będzie ciekawiej niż u mnie (coś ambitniejszego od grania w "żabki"xD, Klaus).


Kupiłam sobie dobrego markera i teraz robię furorę! Ogólnie ostatnio staram się spędzać mniej czasu przy komputerze. Raczej wypoczywam słuchając muzyki, spędzając czas na świeżym powietrzu lub...rysując. Ale mi się piękne w Zarze upatrzyły krótkie spodenki :-) (do kol z klasy- nie, nie mam wszystkiego z Zary, ale dziękuję ;p)


+ byłam dzisiaj pytana z geografii = spokój do końca roku!! ;D haha, 4 dostałam i się bardzo cieszę, bo uczyłam się tylko przed lekcją (w domu są ciekawsze zajęcia)


Pozdrawiam Klausa ;** haha ;DD  - fajnie, że czasem tu zaglądasz :))


a to stare, ale jare ;p




karr

Brak komentarzy: