niedziela, 26 czerwca 2011

Beginning of the End

Uwielbiam mówić "Początek końca" lub "Koniec początku". Dla mnie właśnie takim początkiem końca są wakacje. Właśnie zakończyłam moją 3-letnią edukacje w gimnazjum i są to moje ostatnie podrygi jako powiedzmy gimnazjalistka. Jest to dziwne, tym bardziej, że dopiero teraz zintegrowałam się z moją klasą...ah, te klasowe wycieczki xD Skakanie prez balkony, dawki napojów energetycznych, po których dostaje się odpał i wyżywanie się w Guitar Hero. Piękne czasy. <Dzyń, dzyń> Teraz pobudka ! To juz koniec i nie długo czeka mnie liceum. Cholernie się tego boję. Nowi ludzie, środowisko itpe itde. W każdym razie przydadzą mi się pożądne wakacje. Zobaczymy co ze soba przyniosą...

Pzdr.
FiFi

PS. Dżema, ty Złośliwa Małpo !

5 komentarzy:

karr pisze...

I nawzajem, małpo!

marzenkuś. pisze...

różnie. z weheartit, z kwejka i google. ; )

Angelika pisze...

Liceum witaj! xd no tak nowa szkoła, oczywiście trochę obaw jest ;p przeżyjemy :D

co do pytania to dostałam się do wszystkich szkół gdzie złożyłam podania. oczywiście wybrałam to liceum które najbardziej mi odpowiadało.

pozdro! :D

karr pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
karr pisze...

Ja też dostałam się do wymarzonego liceum :))
tzw. szkoły pierwszego wyboru, poszło z góry xD
HiHi!!