sobota, 30 lipca 2011

Zmieniam coś i się

  CZEŚĆ, dzisiaj już nie wytrzymałam i musiałam przemeblować swój pokój!
Między innymi zamieniłam szafę z łóżkiem, ale już czuję jakbym nie była u siebie.

Tak samo jest w życiu. Nasza spokojna sympatia przekłuje sobie uszy lub zetnie włosy. Niby tak niewiele się zmieniło w wyglądzie, ale jednak widzimy teraz przed sobą innego człowieka.  Powoli się od niego oddalamy, ponieważ trudno nam go zaakceptować. Jednak kiedy wszystko powraca do ładu, to nie zawsze wracamy...

Dzisiaj znowu troszeczkę kropi. Chciałam wyjść na rower z koleżanką, ale już rano stwierdziłyśmy, że to nie ma sensu. Tia.

Jutro piękna niedziela. Kościół. Inna koleżanka odjeżdża...

FiFi&Dżema lubią to!

  I jeszcze ,,coś". Zakupy Waszą pasją? Potrzebujecie może tanich i eleganckich okularów przeciwsłonecznych nie tylko na to lato, ale i również na inne wspaniałe okazje?
Polecam wybrać się do Stradivariusa! Ostatnie dni MEGAobniżek!
Ja upolowałam okulary koloru niebieskiego, a do tego dostałam śliczne w kratkę z kokardką etui i ściereczkę do nich.
Uważam, że się opłaca. Przecenione z 49, 90 zł na 19, 90 !
Pod spodem zdjęcie:
Podobają się okularki? Nie tylko takie w promocji!
Lecieć na zakupy, hunterki! ^^

3 komentarze:

Sunny pisze...

Świetne okularki ;) Ja też tak mam,ze od czau do czasu muszę coś zmienić w swoim wyglądzie czy pokoju..i zazwyczaj jest to malutka zmiana, aja cieszę się jak dziecko ;) Obserwujemy się ? Zapraszam do mnie ;)

karr pisze...

Sunny! Podaj nazwę swojego bloga!
Dodatkowo masz zablokowany profil!

Ange Skye pisze...

Te okularki ;) Trochę przeszłyśmy, żeby w końcu je znaleźć ^^ Super