poniedziałek, 23 stycznia 2012

Somebody want help me...

Hej.
U mnie właśnie mijają kolejne dni ferii. Pogoda jest delikatnie ujmując do dupy, dlatego też siedzę w domu. W najbliższym czasie mam w planach wypad na miasto i sesje <3 Trzeba sie w końcu kształcić !
Jak na razie siedzę w domu, oglądam filmy ( polecam Stowarzyszenie Umarłych Poetów. W planach mam GranatowyPrawieCzarny ), szlifuję rysunki przy dobrej muzyce oraz piszę i czytam książki. Właśnie skończyłam Mechanicznego Anioła z serii Diabelskie Maszyny Cassandry Clare i mam straszną fazę ! Już jakiś czas temu skończyłam wszystkie części Darów Anioła i skaczę w miejscu nie mogąc doczekać się kontynuacji ! Co się stanie z Jace'm ? Jak potoczą się losy Magnusa ? Aaa...
- Już niedługo, już wkrótce... - powtarzam sobie ;)
Co tu jeszcze...chyba kończę i życzę wam bardziej udanego odpoczynku :)

Są taaacy słodcy ! Chce wiedzieć co dalej z nimi będzie ;p

Magnus :*
Dodam jeszcze kawaii fotki Alec'a i Magnusa <3 Kocham, kocham...
Wkleiłabym jeszcze Will'a i Jace'a, ale chwilowo się na nich focham...mimo iż uwielbiam to ich zadziorne zachowanie ^^
Moje zdjęcie i nieudolne próby PS ;p
Pozdrawiam, FiFi

Brak komentarzy: