sobota, 4 lutego 2012

So fast and tasty

  Jestem przemęczona. Today - wypad po buty(na te mrozy!) i bluzkę z długim. 

  Kupiłam sobie jakieś tam łakocie, więc będę się zajadać "kaloriami" ;D. A właśnie, kalorie...ostatnio jak byłam w Mc'D-ie to przyjrzałam się temu ile hamburger z kurczakiem zawiera procent dziennego spożycia kalorii - ok. 20 % o.O i się dziwię, że tak łatwo się tyje od tych fast foodów. Przy mnie to nic, mój kolega wczoraj kupił sobie za to danie dla dwóch osób i wszystko zjadł -.- .
A ja nie mogę się doczekać wiosny, ponieważ wtedy znowu będzie sezon na rowery, "makflary" i frytki(oczywiście by F&Dż) ;P. Spotkajmy się przed parkiem w pierwszy cieplutki dzień wiosny o 17 ^^ haha. Oczywiście, to nie tak, że jestem przeciwna fast food'om, tylko trzeba mieć umiar ;)


,,I have been to Berlin"










Dżema

Brak komentarzy: