środa, 12 stycznia 2011

Wstydnisie z Was są...


Co za wstyd!
Czasami to nie tylko głupota jest powodem do wstydu. Ale może się lepiej zastanówmy, czy wstydnisie nie mają szans na przetrwanie?

Wyjrzałam przez okno. Moje posłuszne kotki zawsze reagują na moje wołanie i prędko biegną pod drzwi...

Początkowo nikogo nie widziałam. Uchyliłam okno i zaczęłam nawoływać mojego kota. Niefart polegał na tym, że mojego kota nie było, a do tego pod moim domem stała jakaś mała dziewczynka i się na mnie dziwnie patrzyła...
Wstyd...wstydzimy się wielu rzeczy. Jakby przeprowadzić ankietę wśród ludzi na całym świecie, to znalazło by się mnóstwo powodów do wstydu. Aczkolwiek ja nie będę tu pisać o sobie.

Wstydzimy się, np. chodzić w sukienkach, dobrze się uczyć, nie mieć chłopaka, swoich rodziców, rodzeństwa...jak sami widzicie to niektóre powody do wstydu to bure powody, ale trzeba pamiętać, że każdy jest inny i każdy zupełnie inaczej reaguje na sytuacje! Uważam, że da się żyć ze "wstydnisiami" i wszyscy nimi jesteśmy. Dlatego szanujmy innych i przy okazji samych siebie.

Zawstydzona Dżema,
tym, co napisała.


Brak komentarzy: